28.01.2019
Kas startupi brändi peaks investeerima?
Startup ettevõttega alustamisel on peamine fookus tihti suunatud unikaalse teenuse väljatöötamisele ja instrumendid, mis aitaksid tootel jõuda paremini sihtrühmani jäävad tagaplaanile. Samas on oluline, et teenust kommunikeerides ja sellest rääkides tunnetaksid kliendid just seda, mida oleme tahtnud talle edasi anda. Kuidas saavutada olukord, et meie pakutav teenus oleks mõistetav nii nagu me seda sooviksime? Kuidas me teame, et mida meie kliendid tunnevad meist kuuldes? Mida peaksin jälgima disaini juures, kui agentuur järjekordse kujunduse kinnitamiseks saadab? Kas startup peaks üldse brändile mõtlema?
Kõigele sellele ja paljule muule, mis seondub startup ettevõtete brändi loomise, -lubaduse andmise ja mõõtmisega ja aitavad vastuseid leida TalTech – Tallinn University of Technology turunduse õppejõud René Arvola ja Design Factory juht Kristjan Jagomägi.
Seminaril käsitletakse järgmisi teemasid: brändi loomine, -lubadus, -kasutajakogemus, -mõõtmine, -identiteet, -kuvand, -positsioonimine, -strateegiad. Millega peab brändi arendades arvestama erinevatel sihtturgudel? Miks on oluline kaubamärgi registreerimine ja selle domeenid? Kuidas aidata paremini mõista ikoonide, sümbolite tagust maailma ja nende tähendust erinevates kultuurides? Startup brändi erisus sihtrühmast tingituna – investorist lõppkasutajani. Kas Eesti bränd toetab startup ettevõtlust?
Aeg: 08.05 kl 9.30- 16.00
Asukoht: Tehnopol Startup Inkubaatori UK Lounge, Mäealuse 2/1, Tallinn
Registreerumine: https://www.ttu.ee/taiendusoppijale/koolituskalender/algavad-koolitused/algavad-koolitused-2/?id=26999&koolitus=16657